![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/5776e076-a367-43df-a40f-65ef613e5d30_rw_1920.jpg?h=6607186a1cafdd5e3f3dcf8c39575930)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/4fbe012c-baab-478a-8d2c-b30f5301c013_rw_1920.jpg?h=c880cfc5f2d040120278af7ae00ef1d3)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/4e3235fa-f259-4655-b048-53f781e47901_rw_1920.jpg?h=a552ac04ea0ed69f27ad23bb5e79fe5a)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/7e9fe65a-a668-4a34-aadc-38c2e98ac896_rw_1920.jpg?h=96c45a3026df7a10846145f9be7504a3)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/5981c56c-0e06-4d28-85d6-24d4b99c80f2_rw_1920.jpg?h=81a0ca9b8c4880a010a2e3d7542f4122)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/cebacf54-7e42-42b6-a0f0-8171aa91044f_rw_1920.jpg?h=4c24e54173998193fe322f4afa832b4e)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/efbe8b1a-796d-4291-8621-de9453c4baa8_rw_1920.jpg?h=cf0814c472db62440b11d1ee41efcf84)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/d7a3d28a-71ee-41a4-9ecd-08d1dc0a5411_rw_3840.jpg?h=36b1b7e896ff267b9d98982f522cd05c)
Město Humpolec leží přesně na půli cesty mezi Prahou a Brnem. Dvě největší města ČR jsou ve značce reprezentována tečkami v pozici 45º. Bod vlevo nahoře značí Prahu, bod vpravo dole pod nápisem zastupuje Brno. Mezi nimi, v pomyslné diagonále, leží název města Humpolec. Název lze zaměnit pouze za „H“, které slouží jako symbol a zkrácená varianta značky. Mezi tečky je také možné umístit různé slogany, hesla, upozornění aj. Stejnou cestou jsme navrhly řešení značek pro městské instituce. Odkaz k poloze města se dále propisuje do specifické práce s fotografií. Pomocí mřížky dochází k jejich částečnému diagonálnímu oříznutí. Hlavní myšlenka vizuální identity je podpořena také při výběru propagačních předmětů, které navrhujeme volit v návaznosti na tematiku lokace, měření vzdálenosti a cestu obecně.
Více o průběhu soutěže najdete v magazínu Czechdesign v článku z 9. 6. 2021 a druhý souhrnný článek o tom, jak se vizuální identitu daří implementovat z 16. 11. 2022.
vizuální identita / logo / grafický manuál / tiskoviny apod.