![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/5cec3e88-9e92-4388-9bde-d97a9980db86_rw_1920.png?h=fb19303a504afb04a2911da559ae5410)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/7946a916-626c-4f5a-8e7e-6418f9ff5bc8_rw_1920.png?h=d39d0096ca052ac5437e039ca618815f)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/ea1fd965-a9ba-4a4a-a0c6-80719cdcfe7f_rw_1920.png?h=c5914aafa6366503ac58334895870041)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/ce1043e2-1f3d-4986-a94c-7cab651cfeaa_rw_1920.png?h=f95b3258199ada29c79254e3e0437bc9)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/eab23173-5821-477b-8b5f-f3d46fb2a664_rw_1920.png?h=3a66edd404afc4b99e3451b1033a6dfc)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/2c9cc4e6-d9c6-47dd-b182-9bfbe86a009e_rw_1920.png?h=50b90b8c0d5ce3cd9d16cf31f18b6884)
![](https://cdn.myportfolio.com/6622d58b-fd93-44dc-ac73-ba3253989ed3/7e03324a-bd85-43b1-9d2c-da7a675783c6_rw_1920.png?h=42208cbee14c3ec542cf458bbb0a3720)
Strategie města je dlouhodobý živý proces, který si klade za cíl rozvoj města. Navrhly jsme tedy logo, které svým vizuálním pojetím vyjadřuje vlastnosti tohoto procesu – kontinuálnost, plánování, hladký průběh a energii, bez které se jen stěží realizují. Při tvorbě návrhu značky Strategie 2030 jsme navázaly na charakter současné značky města Ústí nad Labem. Linii, která zobrazuje “u” a “n” jsme výrazně zestylizovaly do monolineární podoby, která dává větší důraz na pravidelnost tvarů a kontinuitu. V základní variantě značky jsme zvolily modrou barvu symbolizující stabilní proces a racionální úvahu. Může být doplněna jak zkráceným názvem Strategie 2030, tak případně i celým názvem Strategie Ústí nad Labem 2030. Pro značku Strategie jsme navrhli použít písmo GT Walsheim švýcarské písmolijny GrillType, geometrické bezpatkové písmo s výraznými akcenty a kresbou liter. Písmo působí přívětivě, současně a zároveň seriózně. Respektovaly jsme doporučení zadavatele zachovat modrou a červenou barvu v její základní podobě definované v manuálu současného loga města. Za účelem zvýraznění podstaty dlouhodobé strategie navrhujeme pracovat s živým přechodem barev, který evokuje proces, přeměnu a vývoj situace ve městě. V rámci aplikací jsme nastínily rozpracování značky do vizuálního stylu. Kombinace přechodu, modrých a červených ploch spolu s dynamickou vlnkou nabízí širokou možnost využití pro různorodé materiály. Vlnku je možné rozšiřovat a zužovat dle potřebného formátu, přičemž nejnižším možným počtem vlnek zůstává základní varianta loga. Spojení těchto motivů vytváří silnou, autentickou a snadno zapamatovatelnou vizuální identitu.
návrh loga / ukázky aplikace na materiály