Téma? Touha a Vášeň.
„Hlavně tam nedávejte nic erotického, nic růžového. Ať to není moc prvoplánová vášeň. Festival prvoplánový také není, tak ať to vystihuje jeho charakter...“

A my tehdy na schůzce s organizátory věděly houby. Ale vlastně proč ne? Právě houbařská vášeň je tak specifická a podobná té filmové jako žádná jiná. Stejně jako tatínkové od maminek potichu odcházejí na houby, aby jim maminka náhodou nevyfoukly jejich „hnízdo“, tak filmoví fanoušci chodí tiše do kin a nepotřebují být rušeni v hledání svých filmových „praváků“. Houbařská vášeň nám navíc poskytla slovník bohatý na metafory a tak jsme vařily houbovou slovní omáčku a servírovaly ji na sociálních sítích od začátku do konce.​​​​​​​​​​​​​​

návrh konceptu vizuální identity / tvorba sloganů / realizace
Back to Top